Sunday, December 5, 2010

mode pulut pelam

byk hri gk noo aku x boh entry..kalo pnykit M tu menyerang,xdpt cek nk tlg daa =D
hrini rsa ilek ckit, en.somi x blik lunch so xdkla kelam kabut bersilat kt dapoq b4 tghri..
awal2 pg lg aku dh kukus pulut,nk mkn ngan pelam,a.k.a pulut pelam....fuhhhhhh,ckit pnya lama aku kmpunan nk mkn..sbb last time mkn (which is months ago) dpt pelam x sdp,tawaq hebeaq..
so smbil kupas pelam pg td,dok b'doa ja dlm ati..mntak2 laaaa dpt pelam yg manis..skli rsa,perghhhhh~~~ manis gila,pnyaa la gumbira aku..(well,pd org yg x besa mkn pulut pelam msti x phm pe bnde la yg gmbira sgt kn..) tp aku gmbira sbb rsa pelam tu la yg akn mmpengaruhi keseluruhan resepi tuh..pulut kenyal2, gaul dgn santan yg lemak2, mkn b'sama pelam yg lmak maneh,fuuhhh~~~ trus terasa indah pg ku.hahaha..

br aku nk suap mulut, mu'iz tetiba mai menyebok..'baa...nak amm'
aisehh..perut ibu dok mnyanyi lama dh,tp bla tgk mata bulat yg mengharapkn simpati,trus cayaq..suap pnya suap,stgh pnggan abih kt dia sorg...aiii,awang tecik pn dh suka pulut?! bleh geng ibu la.akakaka..

awang tecik dh tdoq..en.somi blom blik dr bandar..aku? dok terkelepek dpn lappy smbil pk nk msk pa utk lunch,ibu ngn mu'iz knyang lg,ayh blik stgi msti nk mkn pulut dlu..brg2 bsh aku dh abihkn,sbb sng nk angkut brg ke umh bru..hmm, join mu'iz tdoq pn best gk nih..hehe

14 comments:

  1. owhh...sedap nyeeeeeee

    nak sikit

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete